wtf känsla


heeeeej,
igår var verkligen en sån sorlig dag samtidigt som den var väldigt bra! vi nior hade avslutning och det var veeeerkligen jobbigt att vi inte kommer vara samma 9d längre, jättesorligt!

åkte hem efter avslutningen och lipade 1h i sängen (ja jag erkänner hahahah) sen var det bara att fixa sminket för hela släkten kom för att fira. blev typ behandlad som att man tagit studenten och fick sånna fina saker, förtjänar inte ens det haha

idag var jag och mamma en sväng på gekås och ikväll har vi varit hos min morbror och grillat. imorgon ska jag vara barnvakt hela dagen så har lovat fiske och hörsjöbadet.. vad har jag gett mig in på 😊😊😊😊😊😊
aja, hoppas ni haft två bra dagar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: