söndag



Sa ju att jag skulle börja blogga men väntar tills jag får sommarlov tror jag hehe 😊😊😊
Denna helgen har jag inte gjort något speciellt, ba varit i anderstorp endel. Sista veckan i skolan nu och det är en del blandade känslor faktiskt. Både vill och vill ej sluta

Har tänkt på en sak och det är att jag är så doooone med att låtsas gilla folk jag egentligen stör mig på 28262828%
Har liksom inte energin till att gilla dig idag, förlåt 😊😊😊😊😊
Det är verkligen så onödigt egentligen så har slutat med det helt nu, känns helt fake att vara snäll mot någon när man inte ens gillar den? Det är ju bara konstigt egentligen haha

Nu ska jag gå upp och äta frukost, träna, tjäna pengar och beställa en blus från Lindex 👏 
Vi hörs!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: