Better skin Foundation

 
169kr hos Lindex
 

Har använt bb cream blandat med en foundation från Fit Me (maybelline) i typ ett år och kände att det var dags att byta till något bättre, så köpte denna! Äääälskar den verkligen och kommer aldrig mer använda bb cream, fattar inte ens varför jag började med det? Foundation är 100 gånger bättre.
 
Det som är speciellt med just denna foundationen är att den ska ge bättre hy efter några veckors användning. Jag har bara använt min i två veckor men märker endel skillnader. En annan sak med är att man inte blir oljig osv av den vilket är rikitgt bra! Har inget dåligt att säga om den så det blir bara massa positivt :-) 
(och ja jag ska blogga nu, haha!)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: