Saker jag stör mig på

i brist på bilder får de bli denna, dom är tillsalu om någon random vill köpa 😊

Jag är en sån jobbig person som stör mig på småsaker hahahah och tänkte varför inte skriva av mig? Det är ju ändå min blogg 😏

Så det första måste va folk som inte kan skillnaden mellan ändå, ända, enda och ENDÅ som inte ens finns i sveriges språk haha.. Sjukt löjligt men vill typ rätta*** folk hela tiden fast gör såklart inte det, så jobbig är jag inte 😉 Likadant med mej och dej istället för mig/dig HAHA, varför?! 😊😊😊

En annan sak som kanske är lite mer seriöst är när någon blir kompis med någon dom snackat skit om och hatat i flera år, visst kan alla ändra sig men det är konstigt hur man en dag hatar någon och sen går man och fjäskar för personen? 😄
Och SISTA varför är celsius så dyrt? Kanske inte stör mig på detta men har tänkt på detta. För er som inte vet (ni 19 som läser, hejj) så är jag beroende av denna drickan och slösar ganska mycket pengar på att köpa 💔 25kr för en liten burk?? 😊😊😊 Borde bli sponsrad med ett flak för jag köpt så många i mitt liv, fattar inte hur det kan va så dyrt 😊😊



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: